ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՈՒՄ ԵՎ ԻՆՔՆՈՐՈՇՈՒՄ։
Պատմական համառոտ ակնարկ: Միջազգային փորձը մասնագիտական կողմնորոշման բնագավառում: Թիրախային խմբերը: Մասնագիտական կողմնորոշման տեսությունները: Մասնագիտական կողմնորոշման հասկացությունն ու սկզբունքները: Մասնագիտական կողմնորոշման տեսական և մեթոդաբանական հիմունքները:
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ: Հանրակրթության ոլորտում մասնագիտական կողմնորոշման ծառայությունների մոդելի նպատակը, խնդիրները, սկզբունքները: Հանրակրթության ոլորտում առաջարկվող մասնագիտական կողմնորոշման ծառայությունների մոդելը: Մասնագիտական կողմնորոշման աշխատանքների կազմակերպման առանձնահատկությունները ավագ դպրոցում: Ավագ դպրոցականների մասնագիտական ինքնորոշման հարցում սոցիալ-մանկավարժական աջակցության կազմակերպումը:
ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ. ՆՈՐ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ: Երիտասարդների մասնագիտական կողմնորոշման աշխատանքի արդյունքում ակնկալվող հիմնական կոմպետենցիաները: Ձեռներեցության կոմպետենցիաների զարգացման առանձնահատկությունները մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի ուղղորդման տեսանկյունից: Երիտասարդների մասնագիտական կողմնորոշման և ինքնորոշման հիմնախնդիրները Հայաստանում: Մասնագիտական կողմնորոշման աշխատանքի որակի գնահատման միջազգային չափորոշիչները:- Դասախոս: Haykuhi Gevorgyan