ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՈՒՄ ԵՎ ԻՆՔՆՈՐՈՇՈՒՄ։

Պատմական համառոտ ակնարկ: Միջազգային փորձը մասնագիտական կողմնորոշման բնագավառում: Թիրախային խմբերը: Մասնագիտական կողմնորոշման տեսությունները: Մասնագիտական կողմնորոշման հասկացությունն  ու սկզբունքները:  Մասնագիտական կողմնորոշման տեսական և մեթոդաբանական հիմունքները:

ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ: Հանրակրթության ոլորտում մասնագիտական կողմնորոշման ծառայությունների մոդելի նպատակը, խնդիրները, սկզբունքները: Հանրակրթության ոլորտում առաջարկվող մասնագիտական կողմնորոշման ծառայությունների մոդելը:  Մասնագիտական կողմնորոշման աշխատանքների կազմակերպման առանձնահատկությունները ավագ դպրոցում: Ավագ դպրոցականների մասնագիտական ինքնորոշման հարցում սոցիալ-մանկավարժական աջակցության կազմակերպումը:

ԿՈՄՊԵՏԵՆՑԻԱՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ. ՆՈՐ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ: Երիտասարդների մասնագիտական կողմնորոշման աշխատանքի արդյունքում ակնկալվող հիմնական կոմպետենցիաները: Ձեռներեցության կոմպետենցիաների զարգացման առանձնահատկությունները մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի ուղղորդման տեսանկյունից: Երիտասարդների մասնագիտական կողմնորոշման և ինքնորոշման հիմնախնդիրները Հայաստանում:  Մասնագիտական կողմնորոշման աշխատանքի որակի գնահատման միջազգային չափորոշիչները: